maandag 20 september 2010

Maandag, geslaagd

Vanmorgen om kwart voor elf examen gedaan, van te voren was ik al door Neeraj gewaarschuwd, “take your time, otherwise they think you are cheating, take at least one hour”, wel er staat 105 minuten voor het examen, 20 á 25 minuten later was ik klaar, had ik alle twijfel gevalletjes nog eens bekeken, daarna ben ik maar even een kwartietje bij Rajeev gaan zitten en heb wat water gedronken, na 45 min op ok gedrukt, en het is gelukt, 438 van de 500 punten, dat is dus bijna 90% score, wat betekend dat er van de 85 vragen 1 of 2 fout waren, niet slecht al zeg ik het zelf.

Na afscheid genomen te hebben en de reis zaken met Praveen geregeld te hebben, op weg gegaan naar Barista om daar met Annelies een kopje espresso te drinken, Annelies heeft cappuccino gedronken. Omdat we tijdens de rondreis de eerste 1,5 week maar 1 pinautomaat tegen komen wilden we vast een voorraadje geld meenemen, helaas, een grote storing met het centrale netwerk van de banken, hopelijk lukt het vanavond nog, anders hebben we wel een uitdaging.

Onderweg vanaf het trainingscentrum kwam ik wederom de groep Langoors tegen, het lijkt er op dat ze leven in een 3 tal kastanje achtige bomen (het lijken wel kiwi's die er aanhangen) op een paar honderd meter afstand van het centrum.

LEEN0741

Een jonkie

LEEN0742

Morgen tussen 8 en half 9 worden we opgehaald door “onze” chauffeur, hij zal de komende 14 dagen bij ons blijven, we hebben er enorme zin in.

het plan van de reis is als volgt:

  1. Shimla, Rampur, Sarahan, Sangla
  2. Sangla, Chitkul, Sangla
  3. Sangla Kalpa
  4. Kalpa, Nako
  5. Nako, Tabo
  6. Tabo, Kaza
  7. 1 of 2 dagen verblijf in Kaza, er is daar heel veel te zien we bezoeken in ieder geval Kibber, het hoogste dorp ter wereld dat met de auto bereikbaar is. Info over Kaza
  8. Kaza, Keylong, hierbij passeren we de Kunzumpas op 4551 meter
  9. 1 of 2 dagen Keylong
  10. Keylong, Manali
  11. Dagje Manali
  12. Manali, Dharamshala
  13. Dharamshala, Amritsar
  14. Amritsar, o.a. Golden tempel.
  15. Armitsar New Delhi met de trein
  16. 2 dagen in Delhi en dan op 09-10 om 00:50 terug naar Nederland.

voorlopig zal het wel niet mogelijk zijn om de blog bij te werken, zodra er echter ergens internet verbinding is zal ik weer e.e.a oploaden.

1 opmerking: