maandag 13 september 2010

Maandag de eerste cursus dag

Vanmorgen om 9 uur opgehaald door Govind, hij loopt iedere dag langs het hotel, het regende een beetje, ik had bij aankomst al een paraplu gekocht (Annelies had er een van thuis meegenomen), want in de moesson kun je niet zonder.
Hieronder een kaartje van de gelopen route

Koenig weergeven op een grotere kaart
Met het tempo dat Govind liep kwam ik er snel achter dat ik  nog niet helemaal aan de hoogte gewend ben, “shall we walk a little slower Sir” was zijn opmerking, graag, bij het centrum aangekomen was ik ondanks het frisse weer behoorlijk verhit.
Na alle formaliteiten met de cursus begonnen, er zijn net nieuwe boeken uit, maar er was nog een setje “oude” van Vmware 4.0, de nieuwe zijn weer $100,- duurder geworden en waren er nog niet, deze zouden morgen meekomen. Het nieuwe centrum ziet er goed uit, veel CRT schermen zijn vervangen door LCD’s en alles is netjes afgewerkt, op de 1e verdieping is de eetgelegenheid, daarachter een ruimte met wasmachine en een keuken waar de kok zijn (heerlijke) maaltijden bereid.
De laatste trap naar het lescentrum en de trainer Neeray Sharma.
LEEN0678  LEEN0671
Praveen in zijn kantoor en  " mijn"  trainings ruimte.
LEEN0677  LEEN0672
De eetgelegenheid (het is geen kantine en geen restaurant, wat is het dan?)
LEEN0673 
Roomservice door Govind, hij is van de helpdesk, ik zie de Hit dit nog niet doen ;-) LEEN0676
“Uitzicht” vlak na een enorme tropische moesson bui en de gang op lescentrum  LEEN0674LEEN0675
Toen ik klaar was, werd het zonnig, onderweg kwam ik deze 2 agenten tegen.LEEN0679 LEEN0680
Na even wat gedronken te hebben op de kamer, met Annelies een wandeling gaan maken naar de ridge, we hebben zowaar nog sneeuw op de bergen in de verte gezien, het is op de foto bijna niet te zien want ik had mijn telelens natuurlijk niet bij me.LEEN0681
Toen we wilden pinnen stond de pinautomaat een checkdisk uit te voeren, dat zie je niet zo vaak, en ik heb nooit geweten dat zo’n automaat een D drive heeft die New Volume heet, klinkt niet erg professioneel.
LEEN0683
‘s Avonds een keer niet in Willow Banks gegeten maar bij Baljees, een erg Indisch restaurant met bijhorende toiletten, dus mocht je er ooit nog eens willen dineren, neem even handenwassen zonder water mee voor de broodnodige hygiĆ«ne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten